onsdag 31 mars 2010

Jobba undan innan påsken

Jag är väl inte känd för att jobba 8-17, måndag till fredag. Men jag trivs med att kunna ta en tisdag förmiddag och göra ärenden när det behövs. Har heller inga problem med att jobba på helgen. Vilket jag gör, ofta. Men nu ska jag försöka ta några dagar och bara ägna mig åt att frisera hästen, plocka undan plast från alla kutterspånspallar som frös fast i snön och lite annat praktiskt som jag annars lätt lägger åt sidan. Mina kunder går först och jag gör verkligen allt för att serva så gott jag kan och hinner. Självklart ska jag också äta goda middagar med Karl-Johan. Vi planerar att köpa en bra grill. Så blir det inte ösregn och kuling så ska det grillas kyckling och kanske blir det något mer gott från RJ´s närproducerat. Ett besök där är ett måste för alla som inte har för långt till Orust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar