torsdag 6 maj 2010

Höggravida bara shoppar och äter?

Låter ju som en behaglig tillvaro. Om man inte är rastlös och behöver lite mer stimulans. Enligt en bloggväninna så finns alla höggravida på Gekås i Ullared. Komiskt! Där har jag inte varit och jag kommer inte att åka dit. Trots att det är relativt nära. På flera andra bloggar där det bakas bebisar så är det även där avancerad shopping och mat som gäller. Visst är jag hungrig och nästan bottenlös. Men vad mer är nytt?! Har ju alltid förvandlats till ett monster om jag inte får mat inom 4-5 timmars intervaller. Och sockersuget, det ska vi inte tala om. En daglig stid. I alla fall efter 25. Helt plötsligt gick det inte att äta obegränsat med godis och dricka cola som en tok. Varje dag. Hoppsan, så mjuk jag blev! Gissa om jag är nöjd nu när jag går på mina kontroller hos BM var tredje vecka och blodsockret är löjligt lågt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar