måndag 28 juni 2010

Snart dags för Falsterbotävlingarna

Förra årets monter. Härliga dryga 16 kvm.

Jag har haft monter på samma ställe i fem år. Nu bryter jag trenden. Eller Jr gör det. En vecka i tältmonter och husvagn så nära bf orkar jag inte. Men jag skulle gärna åka ner tisdag-onsdag och titta på fem och sexåringarnas kval. Vi får se om jag står ut med bilresan. Tänker inte bestämma mig förrän i sista stund. Samt se om jag kan få dispens på parkeringen. Gå flera kilometer för att komma till tävlingsplatsen är inte att tänka på. Några förmåner måste jag väl ändå ha?! Nästa år ska jag iaf vara på plats igen. Det är skitjobbigt att jobba där en vecka men ändå så givande. Stressen över vädret, packa allt som ska med, allt kånkande i och ur montern kompenseras lätt av alla härliga människor och vänner som dyker upp. Hoppas jag kan åka...

2 kommentarer:

  1. Då måste du ta en sväng in till Aldo´s i Skanör och äta italiensk glass och dricka en latte. Sveriges bästa! :D

    SvaraRadera
  2. Kanske ett projekt för KJ som är mer intresserad av kaffe än hästar. :)

    SvaraRadera