söndag 20 juni 2010

Trött på att vänta...

Just nu är min stora skräck att gå över tiden. Jag vill ha Jr här och min kropp tillbaka. Det är väl bara att jobba vidare och inte tänka för mycket. Men jag är så förfärligt dålig på att vänta och jag vill se vem den lille figuren är. Snart vecka 35 och nedräkningen har börjat...

Helgen har iaf varit bra med cocktailparty hos goda vänner i stan. Så skönt det var att få piffa till sig lite och mingla. Även om jag ser helt galen ut i kroppen och fötterna protesterar. Stort grattis till Petra som äntligen är klar med sin MBA och nu får sitt sociala liv tillbaka. Jag är så stolt över dig och ditt driv. Ikväll blir det gott från grillen och persikopaj med vaniljglass till dessert. Sedan är det måndag och dags att hålla igen lite. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar