fredag 16 juli 2010

107 cm

och 10 dagar...

JAG VILL HA MIN KROPP TILLBAKA!

4 kommentarer:

  1. you and me both :-D
    I slutet var jag 118 cm och nu är jag 101 cm. Det är sanslöst hur sakta det här går för mig. Jag längtar också, har äntligen fått börja träna igen så nu bär det iväg :-D hoppas jag. Vet att det känns jobbigt men 11 kilo löser sig lätt :-D

    SvaraRadera
  2. Det är inte tyngden som besvärar mig utan trycket både upp och ner. Nu finns det INGEN plats kvar. Det trycker konstant på blåsan och det bränner som fan. Jag har jobbigt att andas när jag ligger och får ont i revbenen och ryggen. Jag har fått nog. Tyvärr lite för tidigt...

    SvaraRadera
  3. Åh, jag kände aldrig något tryck, jag blev bara enormt stor. Det kanske inte känns så nu men snart är han här och då glömmer man allt jobbigt på tre sekunder :-D och så blir man som hypnotiserad av killen och tänker fascinerat "världens sötaste har jag lyckats få" :-D

    SvaraRadera
  4. Du är betydligt längre än jag. Säkert därför du fixade bamsemagen utan större press?
    Den där "hypnosen" längtar jag efter. Massor! :)

    SvaraRadera