tisdag 18 januari 2011

Nya upplevelser

I går var vi på öppna förskolan. Behövde komma ut och vägarna är nu rena från is. Liten miss bara att komma dit när de hade babymassage. Men vi fick kollat på lite nytt folk och bebisar iaf. Herman behöver komma ut och se sig omkring lite. (Jag också). Så han inte blir lika folkskygg som katterna i huset. :) Tror dock att jag kan ha gjort bort mig. Är lite osäker på om jag har sagt "han" om en "hon". Visst hon hade lila blommor på tröjan men hur lätt är det?! Jag får börja kalla alla bebisar för "den" så ska jag nog klara mig bättre. Är ju inte så van vid att umgås med "lattemorsagänget". Tveksam till om jag någonsin blir det. :D

Herman fick leka med lite coola prylar. Alltid kul att gnaga på nya saker. Så fick han stå i mitt knä vid bordet och passade på skrika rakt ut. Medan de andra tre bebisarna satt fint i sina stolar och tittade på med stora ögon. Så blyg var han. Stolt man blir. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar