torsdag 17 februari 2011

Förbereder inför mässan

Karl-Herman var duktig bebis och hjälpte till att hålla ordning på inköpslistan. Under mässan får han dock bara hälsa på. Men då kommer farmor Gerd hit och leker. Det blir kul!

Nästa vecka är det alltså Göteborg Horseshow för er som inte vet. Det blir säkert 70-80 tusen besökare under fyra dagar. Jag är så taggad! Har favvosnäckan Trude med mig och det kommer bli så bra och vi har alltid kul ihop.
Har köpt in ett gäng fina microfleecejackor från craft som jag kommer kunna sälja för halva priset. Det är inte ofta man kan sälja dem så billigt men jag har mina kontakter. :)

Hoppas vi ses där!

6 kommentarer:

  1. Då ses vi kanske :-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det men lova att ge dig till känna för jag är rätt virrig när jag står där i vimlet av människor! :)

    SvaraRadera
  3. Klart vi ses! Lovar att presentera mig ordentligt. Om du vill kan jag ställa mig på strategiskt ställe och lovorda dina fantastiska BH:ar med? :)

    SvaraRadera
  4. Du är alltid välkommen! Behåarna får du gärna lovorda precis var du vill. :) Jag har t.o.m. fångat in tjejer i toakön. Knäppt kanske men man står och har tråkigt och väntar så då kan man ju lika gärna prata med de andra som väntar. :)

    SvaraRadera
  5. Vi ska ha så kul! Du och jag Snäckan! ;)

    SvaraRadera