tisdag 26 april 2011

Vilsam påsk?

Skulle inte tro det. Vi åkte ner till Halmstad och hälsade på Karl-Johans familj och kompisar. Karl-Herman blev om möjligt ännu mammigare när vi nu var hemifrån. Men det var trevligt att träffa alla även om jag hade min "lilla" 10 tons koala hängande på mig. Lyckades dessutom bli magsjuk på kvällen. Märkligt att det bara var jag som blev dålig men troligen var det en reaktion på något jag åt. Så vidrigt att bli magsjuk. Ännu mindre kul när man är hemifrån... Hela resan hem sov den lille björnen gott. Hur skönt det var att få sova ut hemma? Underbart, älskar min säng! :)

Har märkligt nog inte jobbat i helgen. Förutom ett besök av en härlig kund som behövde fylla på behå/troslagret och köpte även en bikini (Supernova). Lyckades däremot att tillaga en gigantisk kyckling på ca 3,5 kg i söndags. Mycket pyssel men det är kul att ge sig på lite udda projekt ibland. Nu blir det till att jobba som en tok. Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar