fredag 21 oktober 2011

Bridget Jones?

Har äntligen hittat en gördeltrosa som jag gillar. Den börjar dock på Medium och är ganska rymlig så det kommer krävas ett komplement. Den är lågt skuren vid benen och är rynkad baktill så rumpan inte blir helt platt. Ett tunt fint och lite glansigt material som inte byx- eller kjolstyget fastnar i. Överst i linningen så är den gummiklädd vilket gör att den sitter uppe extra bra. Den här tror jag på även om den var något för stor för mig. Någon annan som vill prova den?  :)

6 kommentarer:

  1. Ser läcker ut, men mina problem sitter högre upp, den där valken tvärs över magen ovanpå understa revbenen...Kom igen med en byxgördel som når lite högre upp, både fram o bak. ;-)Kram KAtinka

    SvaraRadera
  2. Fast den här går upp till behåkanten. Lägger till en ny bild som visar bättre. Var lite osugen på att modella den här... :)

    SvaraRadera
  3. En sån skulle passa mig tror jag :-)
    Trolleri trollera och magen är borta... hihi*

    SvaraRadera
  4. Kläderna sitter faktiskt snyggare även om man inte har så mycket mjukt. :)

    SvaraRadera
  5. Åh, den skulle nog passa mig också! Får väl testa den någongång.

    Tummen upp för bh utan bygel också!!

    SvaraRadera
  6. Jag ska skicka ett gäng bygellösa behåar i helgen. Såg väldigt fina ut även om jag själv föredrar bygel. :)

    Kan bli fler av den sorten. :)

    SvaraRadera