söndag 1 januari 2012

Årets första dag

Började dagen med att röja lite efter gårdagens middag med Snäckan och hennes familj. Hur trevligt som helst men jag tror att vi alla var rätt nöjda när klockan var 23. Trots detta sitter man uppe och väntar på tolvslaget. :) Vi bor högt med ett relativt fritt läge. Stora fönster på två håll gjorde att vi kunde sitta i soffan och titta på fyrverkerierna. Hur många tusentals kronor gick upp i rök på tio minuter? Inget för mig. Visst är det vackert men jag lägger pengarna på saker jag värderar högre. Eller så är jag bara fattig.  :D

Åkte sedan en snabbis till hästen. Lyckades skrapa hela höger bakdörr på en cementring som jag inte såg. Vad jag sa håller jag för mig själv. Jefla surt... La mig på soffan efter lunch och sedan har jag jobbat. Det är dags för att avsluta december månad och inventera. Astrist att vända papper och räkna behåar men det måste göras.

Önskar Er alla det bästa 2012 man kan tänka sig!


2 kommentarer:

  1. God fortsättning! :)

    Raketer gör sig bäst på avstånd! Pengarna lägger jag på god mat och vin istället! :)

    SvaraRadera
  2. Tack det samma Tina!

    Det samma gör vi här. Och på hästen då... :)

    SvaraRadera