onsdag 22 februari 2012

Snart bär det iväg!

Syns nog lite dåligt men det är korgar och åter korgar med behåar och bikinis. Som vanligt när jag ska iväg så vaknar jag tidigt och kan inte somna om. Lika bra det. Det är nu det sista finliret ska till och sedan kommer min far hit. Han hjälper till och lasta/lasta av idag eftersom lillbuset är lite dålig och behöver vara hemma med pappan. Det är guld värt ska jag säga. Det är mycket som ska med och planen var att han tar med sig släpet när vi har lastat av så kan jag bygga upp montern i em. Så lycklig jag är när allt är klart. Bästa Trude kommer och vi kan börja träffa alla trevliga människor. Nyhet för i år är att vi kan ta betalt med kort. En liten mackapär som man sätter på iPhone; iZettle. Testade igår och den är grym! Lätt att jobba med, helt säker och kunden kan få ett kvitto mailat till sig. Så smart idé! Nope, nu är det dags att sätta fart utan att väcka buset som behöver sova lite till. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar