fredag 27 april 2012

Behåar med större omkrets

Vi har en suverän leverantör som tänker på de flesta kvinnor. De har ett franskt märke, Huit, till den lilla bysten, Freya, Fauve och Fantasie har lite blandat och Elomi har större omkrets. Just Elomi har jag kanske varit lite långsam med att lägga in i webb-shoppen men jag har sålt en hel del av de här två.
Hermione
Lara
Och de har båda varit mycket uppskattade. Rejäla, kvinnliga och snygga. Hermione har dessutom en lite luftigare kupa vilket gör att man inte blir så varm. Men den har ändå lite extra sidosupport på kupan i form av en spets. Supersnyggt! Lara är superstabil och har så vackra detaljer. Ett smycke! Nu finns även nyaste nya Rebecca upp till 90 i omkrets.

Vår egen sportbehå tillverkas upp till 95 och det hade kunnat utökas men jag har varit tvungen att bromsa där. Hoppas det är något jag kan erbjuda i framtiden. Elomi har däremot en sportbehå och en mindre serie av badkläder. Maila mig gärna om det är något som är intressant! Jag ska få dem på plats innan det blir badsäsong på allvar.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar