torsdag 24 maj 2012

Bild från mingelparty


Oj vilken dag! I korta drag så har jag börjat dagen med ett möte som kommer resultera i att bolaget får en bra skjuts framåt. Sedan har jag varit på ett seminarium med jetshop som är leverantör av min webbshop. Mycket intressanta föreläsare och har skapat lite kontakter som jag hoppas på. Stort intryck och inspirerade gjorde grundaren av bubbleroom.se, Svante Tegner. Ikväll var det mingelmiddag med många sköna människor. En av dessa är faktiskt min kund från Skåne. Otroligt kul att få tid att umgås med henne så här. En superskön tjej! På bilden är det dock en tjej som säljer accessoarer. Annars hängde vi med våra nya vänner från Norge. Trevligt folk det där. :) Så minglat har vi och fortsätter i morgon. Men nu, sängen. Återkommer i morgon.

2 kommentarer:

  1. Mingel är alltid trevligt !

    Ha en bra helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det. Speciellt i en samling av den här sorten. :)

      Trevlig helg!

      Radera