söndag 20 maj 2012

Festen är över!

Så kul det var! Men det var lite för många för att jag skulle hinna hjälpa alla som jag vill göra. Tänkte ta fina mingelbilder men hann verkligen inte. Får skala ner lite till nästa gång. Hoppas iaf att alla gick härifrån nöjda och att flera vågar sig hit igen. Jag gillar när det kommer hit vänner och kan man hjälpa till med under- och/eller badkläder som sitter bra så är det en bonus. Nu ska jag diska lite glas och efter det välta i soffan.

Ps. Det blev både några få snittar över och bubbel över. Bubblet sparar vi till nästa gång.  :)

4 kommentarer:

  1. så skönt!
    Då behöver inte jag ha dåligt samvete för att jag kom på det när jag stod genomsvettig och skitig efter mitt röjande och insåg att jag hade glömt och att det började om 2 minuter (kl. 15.58 alltså).
    Kan hoppas på sämre arbetsväder nästa gång så jag kan dyka upp :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara. Det var fullt hus och fullt ös! Jag kan bjuda på bubbel vilken dag som helst. :)

      Radera
  2. Vad härligt! Kul att det gick så bra. Nu blir jag inspirerad att köra en liknande grej hemma hos mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var riktigt kul om än rätt rörigt. :)

      Radera