onsdag 13 juni 2012

En bästa födelsedag!

Jag hann med lite jobb på morgonen och sedan iväg till vackra Sassen. Blev ett lätt pass i ridhuset där hon höll på att få slag när Arnold klippte ner sly utanför väggen. Hon kom över det men jag blev påmind om att det är det man inte ser som är allra läskigast. :)
Efter en stor och gottig BK burgare till lunch körde jag den läckra rallybilen hem och bakade tårtan till kvällens middag. Blev en tokhög Brittatårta med hallongrädde.
Har haft mor, far och mormor på middag. KJ lagade suveräna grillade kycklingspett, sallad och sin ljuvliga ranchdressing. Hur mysigt som helst och Karl-Herman var så nöjd. Extra glad blev jag över att han klättrade upp i min mormors knä och kramade henne ett antal gånger. Han har varit lite blyg för henne men det släppte helt idag. Nåde mig om hon visste att jag har lagt in en bild i bloggen. Hon fullkomligt avskyr att vara med på bild. Det bryr jag mig inte om eftersom jag tycker bilden är så fin. :)
Fick fantastiska presenter som jag kommer använda mig av i höst. Är så glad över min fina familj. Både Olssons och Janssons, tack! Kortet som KJ hade skrivit i gör ju inte presenten sämre... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar