torsdag 26 juli 2012

Blåa ben?

Jag är begåvad med ett pigment som en halvalbino. Detta innebär att jag blir rosa och sedan återgår jag till "milky white" igen inom ett par dagar. Förutom benen då. Solen blir nog bländad. Egentligen så bryr jag mig inte så mycket men det är verkligen ingen vacker blå färg. Blått är ju annars min favvofärg... Så jag har genom åren provat ett antal olika sorters BUS. (Brun Utan Sol, för er som inte hänger med i Vecko Revynsnacket). Senast köpte jag en sort som jag läst blev bäst i test. Kundrecensionerna var lite blandade men jag tog mod till mig. Det var ju ändå kampanjpris! Har använt den två gånger. Insåg efter första gången att vara (jefligt) snabb och (mycket) sparsam. Såg lite märkligt ut med mörkbruna ben och allt annat läckert ljusrosa. Idag blev det betydligt bättre. Inga svarta knän blev det heller. Bara lite småskitiga. (Och ja, jag smörjer in alla skrynklor innan). :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar