torsdag 20 september 2012

Trinny & Susannah

Tittade på en repris av deras program från Göteborg igår kväll. Tycker de är så sköna. Ospärrade och väldigt Engelska i en skön kombination. De är inspirerande. Det finns så många kvinnor som går runt med en behå som sitter uselt. Har man dessutom lite kurvor så är en bra behå ännu viktigare. Du får en helt annan form på kroppen om bysten sitter på rätt ställe. Det jag gillar med dem är att de jobbar med den kroppen du har. Inte den du vill ha. Det där med att gömma sig i "ett tält gjort för två" gör sällan saken bättre. Behå kan jag men jag önskade jag var bättre på hade mer tålamod att leta fram kläder som passar min figur. Som den ser ut nu. :)

Jag skulle vilja ha en modevisning av underkläder med kvinnor i alla möjliga storlekar. Det kommer att hända. Vet bara inte riktigt när. :)

2 kommentarer:

  1. Härlig inställning! Tycker åxå Trinny & Susannah är helt underbara, det jobbar med det man har och tar fram det bästa för en, och det som jag faktiskt tycker är ännu mer fantastiskt, de vågar ge folk färg, figursmickrande, urringade och snygga kläder som sitter bra tack vare att de tar sig tid att ta fram bra underkläder som hjälper!

    Go for it, tycker absolut du ska ha en modevisning, hoja om du vill klä en apelsin ;)
    Har lite långt ner till dig, men, kanske kan det gå att ordna ändå

    Marlene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade varit så kul att genomföra. Du ska med då. Det lovar jag. :)

      Radera