torsdag 6 december 2012

Jefla Mona och Maggan!

Dessa två underbara kvinnor har båda bloggat om mig och nu är min mailbox full av frågor. Älskar er båda, mina tuttlisor! ;)

Helt galet att det ska vara så svårt för kvinnor att hitta en behå som passar dem. Jag gör allt för att hjälpa till och ingen blir gladare än jag när vi hittar rätt. Jag jobbar dock bara halvtid nu när KJ jobbar borta. Ska försöka svara mer ikväll när Buset sover. Efter jag har haft en provning med en av Monas läsare som visar sig bo i området intill. Igår var det två andra sköna kvinnor här och provade/shoppade. Ni är alltid välkomna!

Här hittar du Mona och här Maggan. Och Maggans tuttar. I mängder. :)

4 kommentarer:

  1. Stort tack för igår! Har världens skönaste BH på mig idag ;) Tänk vad bloggläsande kan göra gott :) Ser fram emot nästa träff snaaart!!! //Ann-Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Ni lyfte min dag rejält kan jag tala om. (Och jag era tuttar). Vi tackar kära Mona för detta! :)

      Vi ses snart igen!

      Radera
  2. Jag väntar ivrigt på min beställda=)
    läste Maggan först å hittade Mona sen och är beroende, sen hittade jag ditt tuttorangeri via Mona.

    Ha det gott! Skrev en rad om det åxå.

    http://blogg.vk.se/Mexan/2012/12/07/julklapp-till-tuttarna-1192491

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maja!

      Hoppas tissarna ska bli nöjda. :) Skickade ett gäng i fredags och det kommer gå fler paket i morgon och på tisdag.

      Radera