torsdag 21 februari 2013

Pärlörhängen och snubbar

Informationen idag var klart intressant. Känner hur det glöder av tankar om hur jag ska få rejäl snurr på mitt bolag. Det är nu eller aldrig. Alltså nu. Det var jag och ett rum fullt av snubbar. Snacka om att känna sig udda. Inget som stör mig dock. :)

Efter mötet kastade jag i mig en smörgås och lite varm choklad. Blåste svinkallt i stan. Sedan finshoppade jag present till KJ som fyller år på tisdag nästa vecka. Det är ju riktigt kul att shoppa när det finns lite tid över. Synd att jag inte har mer pengar att spendera.

Red min fina Sass som blev helt till sig av att en ponny hoppade studs. Tönthäst! :) Men det är bra att hon får känna på lite annat.

Hade mina pärlörhängen från LUC idag. Så vackra!

2 kommentarer:

  1. Snygging där! Du är grymt duktig och jag är sååå glad varje dag att jag träffade dig och fick ordning på mitt BH-liv ;0)
    Tänker bjuda hem mig själv (och Lisa) till dig framåt försommaren och shoppa mer, om jag får?!
    Kram/Ann-Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju bara för fin! :)

      Ni är alltid varmt välkomna!

      Kram till Er båda!

      Radera