måndag 18 mars 2013

Mail från överlycklig (och rolig) kund

De fick plats i brevlådan…woohooo…SOM jag har vaktat! Lyckades tom springa in med paketet och glömma stänga ytterdörren. In och prova, ut för att kolla i hallspegeln och DÅ såg jag att dörren stod halvöppen och att min kära monsterhund hade dragit ut på promenad alldeles ensam. Jag sprang ut, barfota, i BH och utan glasögon (halvblind) och ser inte hundskrället. In igen, för att inte skrämma slag på grannarna, för att hämta hundgodis och sätta på mig ngt på fötterna. Men då kom han, hade glatt varit ute och kissat sig själv medan jag dog skrämseldöden och hade sett värsta hemskaste scenariot framför mig. PUH :)

Den svarta sitter som en SMÄCK…så SKÖN. Den vita blir det lite luft i det mindre vänsterbröstet…men så jäkla lite att jag inte bryr mig. För det hade inte funkat med en storlek mindre iaf, för då hade vänsterbröstet vällt ut över kanten. Det är så härligt att ha bröst i SÅ olika storlekar…inte. ;) Men dessa kommer funka asbra. De sitter inte åt så jag får andnöd. Och de funkar för båda brösten, hur bra som helst. Och de GÖR något för bysten, trots att de är så mjuka att jag vill lägga mig och kela med dem. När fan blir gammal blir hon religiös, eller börjar åtminstone använda BH. Herregud vad jag hade gett upp innan dessa landade i lådan.


Jag är ÖVERLYCKLIG… och upptäcker även att kläderna sitter en smula snyggare när inte boobisarna är "skelögda".

Kram :)



Så kan det låta när man får härliga mail från sköna kunder. :) För er som undrar så är det Twin Comfort som hon köpte. Utan bygel och bara hur skön som helst.

7 kommentarer:

  1. ...och det där kommer från Victoria, det "hör" jag på språket! Hon är helt jävla galen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jävla rolig. Som du. Eller är du också "galen"?! <3

      Radera
  2. Den Oanonyma Victorian18 mars 2013 kl. 14:49

    Jäkla jäkla Mona...är jag så förbaskat genomskinlig? Jag skulle ju vara anonym ;)

    SvaraRadera
  3. ..och så är hon en jävla sopa på WF, hehe!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den Oanonyma Victorian28 mars 2013 kl. 10:08

      Fy fan vad det är fult att ljuga. Dags att lägga upp en skärmdump från pågående match kanske? Bara som en reminder om varför du kommer få en grymt lång näsa hah.

      Radera