torsdag 6 juni 2013

Balansen i stövlarna?!

Fortfarande förkyld. Var på byn med Buset förut och fick några nysatacker så jag höll på att trilla baklänges. Läckert! Annars är det "bara" trasigt i halsen. Ingen feber. Som tur är. Då hade jag inte kommit upp ur soffan. 
Red i morse och Sassen kändes fin. Försöker få ihop henne lite mer i traven nu. Mycket övergångar till skritt och halt. Igång i trav direkt när hon släppt igenom. Länger lite och tar tillbaka med energi. Hon är en läckerbit! I förrgår så glömde jag byta till ridstövlar och hade jodphursen på mig. Brydde mig inte om att byta då jag endast tänkte rida igenom lite. Jag höll på att skratta ihäl mig. Balansen var nästan obefintlig. Hade Sassen nyst så hade jag ramlat av. Men jag såg passet som lite extra träning för mig. Jösses så löst jag satt! :D
Nu är det snart dags att packa för helgen i Stockholm. Inte lätt med min garderob. Men det får bli som det blir. Ska försöka ta lite bilder och lägga ut i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar