tisdag 25 juni 2013

Kompetenspartnermöte och lite shopping

Min bästa mentor hade arrangerat ett möte med en grym säljare idag. Mycket nyttigt har antecknats och ska tas tag i och struktureras upp. Väldigt intressant.

När jag nu var i stan så passade jag på att köpa present till mor som fyller år på fredag. Mycket nöjd med mitt köp. Och nej lilla mor, det avslöjas inte förrän på fredag. :) 
Fick ett presentkort på MQ när jag fyllde år och hittade en top från Bondelid och ett enkelt marinblått linne. För det går ju inte att spara ett presentkort... :)
Jag tycker dock att modet just nu är helt värdelöst. Allt är oversize, långt och fyrkantigt. Funkar bara om man är smal och/eller lång. Inte om man är kort och har stor byst. Ser ut som ett mindre kylskåp. Vart ska jag shoppa?! Tycker inte det är så värst roligt att gå i butiker och trenden gör det inte bättre. Sur tant. 

4 kommentarer:

  1. Håller med..kort med stor byst det är ingen höjdare i dagens mode..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt värdelöst! Vi behöver plagg som visar lite midja...

      Radera
  2. även jag håller med, finns inget som passar med sådan kroppsform

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har en aning om att vi är många. Inte ok...

      Radera