onsdag 17 juli 2013

Rabattkod och fraktfritt!

Ok. Jag erkänner. Jag har det gott. Har hängt en del på stranden med sonen. Fixar lite i trädgården. Var på Falsterbo Horseshow ett par dagar med vänner. Hade så trevligt. Delade där ut lite rabattkoder på vår sportbehå och ridtrosa till de kunder jag mötte. Inte mer än rätt att ni också får den rabattkoden. Eller?!  :)

Koden heter FHS2013 och du anger den när du betalar. Den ger dig 10%.

Tänk på att denna rabattkod gäller endast Comfort Support Sportbehå och vår egen ridtrosa. Klicka på länkarna så kommer du rätt.

Koden fungerar fram till sista juli i år.

Just det. Jag bjussar på frakten också. Månaden ut. Bara för att det är sommar. :)

Jag jobbar under resten av juli men väldigt begränsat då jag kommer vara ensam med sonen från tisdag (23/7) nästa vecka. Jag prioriterar era beställningar men är något extra bråttom så maila mig om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar