torsdag 15 augusti 2013

Champagne, kaka och mode

Blev ju allt annat än en tidig kväll igår. Gick tillbaka till hotellet. Tittade lite på Lill-Babs som yrade runt i baren. Gick upp på rummet. Fick ett sms från en kompis som skulle till Riche med en polare. Kände mig utvilad och gick dit. Mycket roligt! Drack ett glas champagne. Gott! Morsade på tokiga Timell. Vi gick vidare till en medlemsklubb som jag har den goda smaken att inte nämna namnet på. Drack ett halvt glas bubbel till. Kom i säng efter tolv. Före ett. Hur kul som helst! :)
Har ju spenderat dagen på modecenter. Missade dock när bussen gick så jag åt en kaka. Väl på mässan träffade jag först en leverantör och efter det tre kunder i ganska snabb takt. Morsade på en fjärde som hade egna kunder. Alla är hårt uppbokade så jag är glad att det gick att lösa. I väntan mellan två kunder åt jag en kaka. 
På tal om mode. Snygg slank kvinna med hängröv på jeansen. Förlåt att jag är trist men det där är inte snyggt på någon... Nu sitter jag på tåget hem. Och äter en Plopp. :)

2 kommentarer:

  1. Lill-Babs yrade runt i baren. Var hon berusad eller hur skall det tolkas?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon såg glad och vilsen ut. Berusad eller ej har jag ingen aning om och det kvittar. Det kanske är hennes vanliga tillstånd?! :)

      Radera