söndag 20 oktober 2013

Kontraster

Har sovit som en stock trots en galen AC. Man gör nog det efter en sådan här resa. Idag ska vi besöka två mässor men jag tror inte det är så mycket business för mig just idag. Men det gör inte så mycket. Kan vara kul att bara se sig omkring och umgås med gänget som reser. Trevligt folk.
Annars så lär jag få dricka hinkvis med vatten. Det är svinvarmt här. Luften är som att andas sirap. Igår regnade det lite och jag fick sanera mina skor. En brun gegga bildades när dammet blev blött. Trodde jag skulle spy lite. Kommer lämna in några plagg till tvätt idag. Fördelen med att vara i ett land där saker inte kostar en förmögenhet... Nu ska jag sätta på ansiktet och gå ner till frukosten. Vi höres!

2 kommentarer:

  1. Honey, hittar du några väry fina och ovanliga blingflipflops när du kommer till Indien, som sticker ut, så KÖP till mig. Storlek 37.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir inget Indien för mig. Efter det här ska jag bara hem. Funderade ett tag på ett par dagar i Singapore dock... Men ser jag något som bländar mig rejält så är det ditt.

      Radera