onsdag 23 oktober 2013

Liten shoppingrunda och snäckor in mass

Denna tuttlisa hittade vi när vi besökte en fabrik som jobbar med snäckor. I alla former. Eftersom vi ska äta middag om 30 minuter så kan jag inte rabbla allt nu. Men vackert var det och visst får jag nya idéer hela tiden. :)
 
Jag har inte haft några egna möten idag men har två i morgon. Sedan åker jag hem på natten och landar i Köpenhamn ca kl 13 på fredag. I eftermiddag har jag och en "kollega" drällt lite på ett köpcentra som ligger väldigt nära hotellet. Extremt stort. Mor och Buset får presenter när jag kommer hem. Far och KJ är svårare att hitta något bra till. Hittar kanske något i flytande form på vägen hem till dem. :)
Nu regnar det ute och ibland smäller åskan. Då gäller det att vika upp byxorna om man ska ut. Gatornas röda damm blir som ett klet som smetar av sig på byxbenen. Ikväll skulle jag kunna tänka mig att äta middag i sängen. Sliten och hemlängtan har infunnit sig men morgonens möten ska bli mlycket intressanta.

5 kommentarer:

  1. Det ska bli häftigt att höra allt sen, när du kommit hem och landat!

    SvaraRadera
  2. Åh, den där tuttlisan vill jag ha. Fan, jag m å s t e till Indien nästa år!

    SvaraRadera
  3. ...fast det vore ju bra om man hade koll på vilket land du var i..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska försöka få hem några tuttlisor. Från Indonesien. :)

      Radera