fredag 25 oktober 2013

Tejpa ögonlocken?

Mäste ju köpa hem Java från Java.
Blingblingstenar toniton med mocka.
Minnen från snäckfabriken.
Min kropp och hjärna säger att klockan är 2.30 och inte 21.30 som är verkligheten. Jag har lagt mig i en säng för första gången på två dygn. Älskar min säng ännu mer just nu. 
Vill börja visa lite av vad jag har sett och köpt. Mina inlägg från resan har ju bara visat en bråkdel av vad som hänt. Kaffet var ju en given present till KJ. Skorna impulsshoppade jag på köpcentrat som låg väldigt nära hotellet. Lampor och skålar är gjorda av snäckor och köpta direkt på fabriken fyra timmar utanför stan. Kommer aldrig glömma den här resan.  :)

2 kommentarer:

  1. Ameh, dom var ju jättefina! Är du säker på att du vågar gå ut med så där mycket bling, hehe!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite tveksam. Tänk om jag bländar någon?! ;)

      Radera