onsdag 11 december 2013

Seg i kolan och min julklapp till dig


Fick en tid hos tandhygienisten igår eftersom bästa tandläkare Erik hade fullt upp. Hon spolade rent och sprutade in bakteriedödande medel. När smärtstillande slutade verka på kvällen fick jag en brutal värk. Tog två tabletter och sov rätt ok fram till klockan sex i morse. Då hade det börjat pulsera igen. Ringde och fick en tid i morse hos Erik och han tror det är tanden ovanför som retat och inflammerat tandköttet under. Fanns varken smuts eller var i "luckan". Han slipade bort lite vassa kanter på tanden som retas och nu hoppas jag detta lägger sig. Han tyckte dock att jag ska ta bort den inkapslade tanden eftersom det kan bli kariesangrepp i den och tanden ovanför kommer fortsätta irritera. Remiss till kirurg krävs då den sitter så vansinnigt dumt till under både ben och slemhinnor. Grattis till mig.

Jag är lite depp nu men jag muntrar upp mig genom att ge 10% och fraktfritt i web-shopen tills på söndag (15/12). Via Klarna kan du handla nu och betala i februari. Ange koden JUL2013 när du beställer så får du din rabatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar