fredag 7 februari 2014

Bra torsdag

Fler strippar från Berglins hittar du här
Träffade flera (för mig) nya butiker igår. Vi får hålla tummarna att det kommer bli order av. Alltid lika spännande att träffa nya människor. Det blir lite isolerat att sitta ensam hemma på sin kammare och jobba. Jag har fått en hel del gjort. Får alltid bra idéer när jag sitter så här. Går in i mässbubblan och slappnar av.

På kvällen bjöd jag familjen som jag bor hos på middag. Åt supergoda ribs med Jack Daniels glaze. Åt så mycket mat att jag knappt trodde det själv. :) En mycket trevlig kväll och jag kom tidigt i säng. Behövs. Ser typ åtta år äldre ut på morgonen än vad jag brukar.

I eftermiddag ska det vara något slags mingel på underklädesavdelningen. Ska bli intressant att se vad det är för folk som dyker upp. På (mode)bussen till mässan idag träffade jag en tjej som använder vår sportbehå och älskar den. Härlig start på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar