lördag 1 februari 2014

Fredag, lördag och snart söndag

Fredag piffade vi upp oss och åkte till stan. Åt en god avsmakningsmeny på Bhoga. Väldigt trevligt men efter några rätter är det tufft att hålla sig pigg. God och kreativ mat. Rekommenderas. 

Innan maten tog vi en snabb sväng in på JC. Skulle spana efter ett bälte men provade ett par jeans som jag såg på en docka. Köpte dem direkt. Förut i veckan provade jag minst sjutton (kändes som sjuttio) par. Inga var topp. Dessa satt rätt. Och ett bälte högg jag i en butik intill. Nöjd. 

Min lille älskling har fått snuva. Inte lätt när man vill mycket men inte riktigt orkar. Fick bli en grodbakelse på cafe'. En mysig dag trots att vi alla varit sega. 

Imorgon åker jag till Stockholm en vecka. Det är för länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar