torsdag 20 februari 2014

Testar chokladpinnar

Alltså, jag borde ju testa en per dag. Men idag moffar jag lite. Chokladen kommer från Anthon Berg och jag hittade dem av en slump i kassakön på ICA. Ni vet där det finns fulgodis som hungriga kunder eller deras barn ska impulshandla. Där hittar jag god mörk smaksatt choklad. Chili, honung och mandel var bra med en lite chilipepprig eftersmak. Havssalt och mandel var rätt beige. Kan bero på att jag provade den som nummer två efter chilin. Ja ja... Nummer tre är lakrits. Små lite salta och knastriga inslag av lakrits. Omöjligt att tycka illa om. I alla fall för mig  som älskar lakrits. Och choklad. :)
Bilden är lånad hos anthonberg.se

2 kommentarer:

  1. Fick prova dessa i blindtest i butik för ett par månader sedan. Alla var goda och så var man tvungen att rangordna dem. Dessutom bad kvinnan att man skulle rangordna och betygsätta förpackningen också. Alla är fina! /Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis! Varför springer inte jag på den typen av tester?! :)

      Radera