onsdag 5 februari 2014

Tweed, spets och bootcut

Idag har håret lugnat ner sig lite. Kul med brurr men lite ovant. Idag har jag spets under tweedkavajen. Älskar tweed! Har sett så snygga gubbkepsar här på mässan och jag måste snoka lite mer där. Hoppas jag kan få köpa en till mig och Buset.

Mina nya jeans (Wrangler) som jag köpte i fredags. Tajta men med mycket stretch och bootcut. Är så trött på jeans som är smala nedtill. Passar inte mig alls. Tycker man får längre ben om byxorna går ner över skorna. Tajta uppifrån ner till knät och sedan lite vidare. Och långa. Så ska de perfekta jeansen vara. Tror jag måste köpa ett par till direkt. :)

Nu har jag sovit ikapp mig lite. Känner fortfarande av halsen lite och nu trycker det något över bihålorna och killar i näsan. Men jag tror och hoppas kroppen klarar av att ta hand om denna förkylningen. Bor hos världens skönaste familj. Otroligt snälla och gästvänliga. Tror knappt det är sant. Idag tänkte jag dock hålla mig borta lite och hänga på stan en sväng. Eventuellt blir det mingel på Café Opra som mässan anordnar eller så går jag bara ut och äter sushi. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar