torsdag 6 mars 2014

Snygg bikini?

Den här sötnosen från Freya har jag provat. Den kommer med en halterneck som man kan plocka av. Rosetten är lite enklare än på bilden. Fin rund kupa som är fodrad och så stabil att även jag (70FF) kan röra mig utan risk att något faller ur. :)

Vad tycker du? Är detta en bikini att ta in?

Shortsmodell
Lite mer skuren i benen
Här är två bikinitrosor från Fantasie som jag planerar att ta hem i vår. De har lite gördelfunktion men jag ska prova dem själv först. Rynket framtill hoppas jag kamouflerar magen lite. :) Svart passar ju till de flesta överdelar och jag tror dessa kan vara värda att satsa på.

16 kommentarer:

  1. Skitsnygg...för de som kan ha bikini! Har dom ingen baddräkt som jag kan ha?!=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns baddräkt men jag tror mer på tankinin. :)

      Radera
  2. Mycket snygg bikini. Jag föredrar byxor med den högre skärningen. Ser ut som en ladugårdsvägg annars ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är absolut mer smickrande för figuren. :)

      Radera
  3. Väldigt snygg! Jag kan tänka mig att köpa den på direkten. Älskar att det är lite 50-talsstuk på den.

    Men, när det gäller underdel. Vet du om det finns mer shortsliknande? Dvs ännu längre i benen så man kan få in hela rumpan där gravitationen tagit ut sin rätt och gjort den redan breda rumpan väldigt mycket längre? Jag hade en sådan underdel en gång och älskade den, men det har inte gått att hitta liknande efter det. Trots letande med ljus och lykta. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maila mig så ska jag ge lite förslag. Är rätt säker på att den lilla bakdelen inte är så svår att packa in. ;)

      Radera
  4. Jättefin!!! Särskilt med byxorna som var lite mer skurna, eller hur man säger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är precis så man säger! :) Visst är den fin!

      Radera
  5. Följer magen med så köper jag direkt!

    SvaraRadera
  6. Älskar Freya! Så jäkla bra! Denna va superfin!!

    SvaraRadera
  7. Tycker att överdelen var jättefin! Jag kommer absolut köpa om du tar in den

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är jag helt säker. Tootise ska in i vårens sortiment. :)

      Radera