lördag 12 april 2014

Katastrofstart idag...

Sämsta resultatet sedan start. Inget flyt alls och Sass var skiträdd för dörren vid in- och utsläppet. Lite trist att de inte stängde de stora portarna så hästarna slapp att nästan se vad som hände på andra sidan väggen. Det Sassen är mest rädd för. Nu verkar det som om jag kommer med på tävlingarna som Onsala arrangerar om två veckor. Jag ger mig inte. Har ju världens finaste häst. Hon måste bara lita lite mer på mig när det kör ihop sig. 
Har haft en rolig provning i eftermiddag med två tjejer. Alltid kul att kunna hjälpa till med storlekar som är lite kluriga. 75F och 70GG-H är inte alltid en lek att hitta. Förutom hos mig då. :)
Ikväll blir det mys med familjen. Lillkillen har sovit för lite och är rätt slirig. Så vi hoppas på en soft kväll i soffan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar