torsdag 5 juni 2014

Någon som provat matis?!

Hade ett presentkort som gick ut i morgon. Fukt till nyllet går ju alltid åt. Blev lite mer exklusivt än vad det brukar. Läs svindyrt! Men nu kommer jag få veta om det är bättre än den vanliga. Om det är bra eller dåligt är jag ännu lyckligt ovetande om. :)

Var in en sväng på Bodyshop. Älskar deras dofter.  Skulle köpa ett par persenter men den här fick följa med mig hem. Den är för kroppen, återfuktar och svalkar. Superskön efter en dag på stranden. Tror KJ kommer tycka om doften av jordgubbar och "låna" den. Men säg inget till någon. ;)

I eftermiddag ska jag och Buset åka ut till Orust och fira två studenter. Två av min systers trillingar är färdiga med gymnasiet och det ska självklart firas. Har inte sett dem på evigheter så det blir trevligt. Och sedan är det helgdag i morgon igen. När ska jag hinna jobba?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar