fredag 15 augusti 2014

Mässor, pryttlar och paparazzi...

Glömde att fota på modemässan. Men jag lovar mycket fint nästa vår. Denna bikinin funderar jag dock på att ta in för de mindre boobsen. En fodrad trekant med halterneck. Väldigt söt! Vad tycker ni?! Kommer hamna på strax över 300 kronor. 

I går drog jag iväg till Formex och träffade underbara Mona. När jag vandrat omkring ett par timmar så tänkte jag mest; behöver vi så här extremt mycket pryttlar?! Satan så stort och så mycket saker. Helt matt.
 
I denna montern har de en hel vägg med olika slags "änglaspel". Ni vet de där som man har på jul som snurrar och plingar när man tänder ljusen. Supersöta. Men. EN HEL VÄGG!

Den här pållen blev jag lite förtjust i. Lite mager men charmig.
 
Porslin från England med söta/roliga djur. Me like.
 
Lekte smårädd paparazzi. En känd ryttarprofil hade väääldigt roligt i en monter. Ser ni vem det är?!

Annars hittade jag ett par nya bastrosor. Har inte haft några sedan Hanes försvann. Nu har jag hittat fina i microfiber utan sömmar på sidorna som jag ska testa. Bra pris och kvalitén verkar lovande. En boxer och en vanlig modell. Återkommer om dessa.

Idag ska jag träffa en kvinna som ska hjälpa mig inför nästa helgs tv-inspelning. Intressant att höra vad hon tänker och tycker. Försöker förbereda mig så mycket jag kan för att förhoppningsvis inte bli så nervös. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar