fredag 7 november 2014

Bodytilt?

Bilden har jag lånat hos stc.se
I morse gick jag på min första gruppträning på gymmet. Bodybalance. En bra träning för mig som är lite av ett obalanserat kylskåp. Jösses vad jag är bra på att välta! Dock så blev jag lite seg (väl avslappnad) efteråt. Ingen bra start på en jobbdag. Bättre för en helgdag som ska vara lugn. Nu är det efter lunch och jag är fortfarande lite seg. Kanske blir det bättre när kroppen kommer igång med dessa nya vanor? Vad vet jag. Träna häst på morgonen har jag alltid tyckt om men då får man ju mycket frisk luft på köpet. Och absolut inga avslappningsövningar. :)
Det som är trivsamt med gymmet är att jag träffar mycket bekant folk. Det blir lite ensamt att jobba själv hela dagarna så det är trevligt att komma ut. Ett för mig nytt fenomen är alla chica damer som tränar. De har fina färgglada träningskläder och är piffade i håret. Som små söta tantbakelser. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar