måndag 24 november 2014

TGIM

Så här snygga var vi på lördag eftermiddag. Jag tränade på lördag morgon och fipplade runt hemma lite innan jag begav mig mot Halmstad där pojkarna var. Stannade till och kliade på häst och matade med äpplen. Söta Sassen. Överraskade Buset på ett Café när jag kom fram till Halmstad. Fick världens längsta kram. Iväg och in i en park som är favvon och han köpte inte ens att vi skulle gå till leksaksaffären. Pippiparken är bäst. När vi väl fick hem honom så la vi oss i soffan och kollade på Marsha och Björnen. Lika slut båda två. Men gissa om jag är nöjd när vi båda myser i soffan samtidigt.

På söndagen drog vi till en julmarknad på Wapnö. Otroligt många utställare och jag köpte bl.a. kanderade cashewnötter. OMG! Helt makalöst goda. Måste prova att göra själv. Det fanns en tafatt tomte som t.o.m. Buset blev mycket misstänksam mot. "Är det den riktiga tomten?!" Så fick jag köpt en liten julklapp till mor. Den får ni se efter jul. 
Efter marknaden drog vi iväg och kollade mattor och tapet till tvättstugan som behöver en rejäl uppfräschning. Den har nu en sliten grön plastmatta och tapet som håller på att rulla av väggarna. Och brunt brunt brunt. Visst hade det varit finare med kakel och klinker. Men jag känner inte att det är värt pengarna. Det är ett rum man tvättar i. Det ska bara vara fräscht och lättstädat. Jag ska visa er före och efterbilder. Nu är det dags att sätta igång och packa paket. Hej måndag!

2 kommentarer:

  1. Jag har vävtapet på väggarna och klinker på golvet, det är så värt de pengarna med klinkern tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det blir så kallt med klinker. Är inte sugen på värmeslingor i ett golv till. Men det är väääldigt mycket snyggare... Vävtapet har vi i större delar av huset. Burr! :)

      Radera