fredag 13 mars 2015

På scenen igår

Var inbjuden till Zontas modevisning igår. Zonta är en förening(?) som jobbar för att stötta utsatta kvinnor runt om i världen. Mycket bra! Lokalen var fullsatt och alla utställare fick presentera sig innan våra produkter visades. Jag fick många fina kommentarer om min presentation efteråt. Hög igenkänningsfaktor. Trots att den var väldigt improviserad och jag var tvungen att rycka mikrofonen en gång till mitt i visningen. Stilfullt. Men har man viktiga saker att säga så har man. :) Jag ville få sagt att kvinnor måste sluta klanka ner på sig själva och deras kroppar. För många lägger energi på det. Även jag ibland. Såklart. Men man måste jobba med sig själv. Inte mot.

Sköna damer som "stippade" till publikens förtjusning.
 

2 kommentarer:

  1. Vad var detta för arrangemang. Kanske i Stenungsund som man kanske har missat i så fall.
    Känner igen mig i lokalen
    En som tittar in ofta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag uppdaterat med text också. :)
      Det är i Fregatten.

      Radera