torsdag 16 april 2015

En annorlunda onsdag

Det regnade. Inget att bry sig om. På med ansiktet, snyggjeans och kavaj och iväg. Väldigt lyckat möte och en mycket viktig pusselbit klar för att kunna dra igång produktionen av nya produkter.

Mina målarpryttlar kom. Nu är det dags att börja kladda igen. Härligt!

Min skalle var som bomull efter mötet så det fick bli "snabbmat". Rödtunga funkar alltid, tjocka pommes och ärtor har jag nästan alltid i frysen. Såsen vevar man ihop på ett kick.

Buset ville ha Paleobrödet jag bakade för ett tag sedan. Låg på soffan fem minuter efter middag och kundbesök. Upp igen och ut i köket. Men det är grymt gott med avokado och lite örtsalt.

För att fira till det så åt jag en Ben&Jerry som jag inte provat innan. God men jag föredrar choklad, typ half baked. Den här var lite mesig. Sedan sov jag tio timmar i natt. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar