måndag 24 augusti 2015

Vi börjar veckan med lite pepp!

"Hej igen Helene!
Jag älskar verkligen den nya sportbh:n som jag fick hem förra veckan, så nu beställer jag en till så jag har att byta med! Rekommenderar den till alla! Så fantastisk modell och tygkvalitet!!
Vänliga hälsningar,
B"

"Hej vill bara tacka för en bra och snabb service. Den nya storleken satt som en smäck. Hur skön som helst :D.  Ska tipsa alla mina träningskompisar ;) Mvh A"

Och så lägger jag till dessa fina ord som jag fått på Facebook idag. Mina kunder är helt underbara!



Fint att börja veckan med denna typen av mail och meddelanden. Tog ledigt torsdag och fredag bara för att vädret var så underbart och jag har inte haft speciellt mycket ledigt i sommar. Vi har varit på Käringön och Gullholmen och badat lite här och där. Buset bryr sig inte om att det är lite kallt i vattnet utan är överlycklig och härjar runt. Kändes som sista rycket den här sommaren. Hoppas jag har fel. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar