torsdag 10 december 2015

Hur tackla en grå torsdag

Körde ett snabbt lunchpass på gymmet idag. Sover så mycket bättre om jag får ta i lite. Efter det så belönade jag mig med en gottig räksallad från Lätt & Rätt. Ottokatt fick också vara med på ett hörn. Jag har fått ett bra svar på mailen idag. Snabbt och positivt. Och ni får fortfarande inte veta något. Endast för att jag är rädd att bli kopierad. Att någon ska hinna före. Jag brukar ju vara väldigt öppen men det här är stort och viktigt. Hoppas ni förstår. 

Annars så har jag fått väldigt mycket gjort denna veckan trots att KJ jobbat i snart två veckor. Jag var ju och lyssnade på Kjell Enhager förra veckan. Grymma jäkla snubbe! Köpte hans dvd och kör dem i bakgrunden när jag jobbar. Lite hjärntvätt, kan man hoppas. Jag rekommenderar alla att kika närmre på honom. YOLO swag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar