måndag 18 januari 2016

Lite lördagsparty

Snäckan och Anna har fyllt år och det tyckte jag måste firas lite extra. Annas 40-årskalas missades p.g.a. vår semester. Så jag bokade bord på Pinchos i Linné och jag fick äntligen äta de goda sötpotatispommesen igen. Jösses så goda de är! Och vilken kul kväll vi hade.

 
Och här har vi Anna. Som inte tycker att hon blir bra på bild... Komigen, lite suddig men så snygg! Efter middagen så släpade jag med dem till Heaven 23. Hade detta varit under mina partyår så hade inte ens förfesten börjat när vi kom hit.
 
Medan jag pudrade näsan så hände det saker. Två som inte gillar att vara med på bild lekte med kameran. Lite kul.

Utsikten är helt magisk där uppe. Kolla in mina "crazy eyes"... :)

 
Så avslutades kvällen strax efter 22 och vi åkte hem till byn och verkligheten igen. Söndagen spenderades lite annorlunda. Tvättade och vek tvätt på förmiddagen och snyltade middag hos mor på eftermiddagen. Fånig film på kvällen. Under filt. Frusen. Jag är alltså inte en av dem som gick ut i "det vackra vintervädret" och tog härliga bilder på sol som lyser på snö. Höll mig inne så mycket jag kunde och funderade på vart jag kan flytta. Där det är trevligare väder. Funderar ännu.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar