onsdag 20 januari 2016

Pepp efter gymmet

Utsikten från mitt kontorsfönster...
Har tröttnat så hårt på gymmet. Gått duktigt dit ändå men utan någon större glöd. Så jag bokade en timma med PT till igår. Riktigt bra! Och inte nog med det. På plats träffade jag även min söta systerdotter S som är utbildad PT och jag får lov att hänga på henne också. Trodde hon höll till på ett annat gym. Så nu blev jag lite mer energisk och gladare. Det mindre bra var att mina magmuskler inte gått ihop efter Busets vistelse. Stort hål ovanför naveln. Så det blev att ändra lite på magövningarna. Vi får se om det går att få ihop det igen med träning efter fem år... Har tyckt att magen buktat ut lite märkligt men inte fattat varför. :(

Jag är verkligen ingen vän av vinter. Spelar ingen roll om det regnar på tvären eller är krispig vit snö. Jag tycker det är lika vidrigt. Så från mig får ni inga bilder på Instagram med "åh så vackert vinterväder idag". :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar