tisdag 9 februari 2016

Enkelt?

Har ju min plan klar för mig vad jag vill med mitt bolag. En av de viktigaste och svåraste bitarna är produktionen. Jag har kontakt med ett antal nya fabriker men det är inte helt lätt. Vill hitta någon inom EU som inte är för dyr men ändå håller hög kvalitet och har kunskapen. Vad jag har lärt mig är att jag måste ta fram de flesta detaljerna själv. Hitta det bästa som går att få fram. Lita inte på någon. Men hur motigt det än kan kännas ibland så har jag gott mod. Även om jag är ute på lite nya och djupa vatten så är det extremt peppande. Dock kan jag känna mig lite ensam. Jag har en bra bit kvar till att anställa men ibland tänker jag att en kompanjon kunde varit bra. Någon som kompletterar mig. Inte heller helt lätt att hitta. Men det blir väl rätt mycket rassel när jag väl startar min crowdfundingkampanj. Men mer om det närmre våren. Först ska jag ha tag på en fabrik som kan sy så det ryker. Frågan är om resan går åt väster- eller österut denna gång. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar