måndag 15 februari 2016

Ny vecka

Underbara Valentines-kissarna tillhör simonscat.com
Sötnosbuset skulle på kalas igår. Frågade vad han ville ha på sig. Funderade en kort stund och sedan kom svaret "skjorta". Är det fest har man skjorta. Lite kul att det är så viktigt. Och det var väldigt noga med att knäppa knapparna själv. Trots att det är superpilligt. Bestämd. Han skulle även ge födelsedagsbarnet en korsordsbok. Normal present till en 6-åring? Men så skulle det vara. Jag la till penna och suddgummi också. Lustiga unge. :)

Har rätt skön träningsvärk idag. När Bus var på kalas så drog vi ner till gymmet och körde ett pass. Har varit sugen på att testa marklyft men det har inte blivit av. Igår tog vi tag i det. Lyfte 3x60 kg utan större problem. Men jag ville inte köra på för hårt. Bättre att lära sig tekniken och stärka sig först.

Jag vet att det är ett bra tag kvar till våren men visst är det mysigt när krokusen sticker upp lite spröt? Vi har två väggar som är extra tacksamma för det tidiga gröna. Dock har rådjuren pejl på detta och är grymt snabba med att plocka blommorna.

Har försökt ha en lugn helg nu när veckorna är intensiva. Känner att jag verkligen behöver min sömn. Denna veckan är inte så hårt spikad med provningar så jag har hyfsat gott om tid till planering och produktutveckling. Känns bra. Och på fredag-lördag ska jag och KJ på lite utflykt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar