onsdag 10 februari 2016

Roliga planer

Har plockat fram visitkorten från mässan i Paris. Har börjat rycka i lite trådar nu. Säga vad man vill om det senaste året men jag har lärt mig en hel del. Faktum är ju att jag gör saker jag inte gjort förut. Smart? Säkert inte. Men jag brukar ju inte bry mig om vad man "bör göra". Så varför börja nu? :)
Håller också på och skissa på en uppdaterad version av ridtrosan. Inga stora förändringar men det har kommit lite önskemål från bland annat en av våra bästa dressyrryttare. Har två av de bästa som ska vara testpiloter innan produktion. Den ena är Charlotte Haid-Bondergaard som är vår ambassadör och den andra måste jag kolla med innan jag går ut med namn. Men jag är bara så stolt över att ha dem båda med mig. Jag har ju även en extremt duktig internationell hoppryttarinna som använder dem. Dock vet jag att hon vill hålla sina undisar hemliga. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar