tisdag 23 februari 2016

Massiv to do list

Förutom det vanliga administrativa, skicka paket, konversera med kunder, hålla koll på lager, lägga order, uppdatera webshopen och allmänt pappersvändande så är listan rätt massiv nu. Skrivaren jag hade började tröttna på mina postetiketter. Och då tröttnade jag på den. Köpte en ny och KJ hjälpte mig att installera. Som tur var då det endast fanns skitgamla drivrutiner med i lådan. Inte ok... 

På vägen hem från Office-butiken slank jag in i tygbutiken som även säljer symaskiner. Jag tycker verkligen inte om att sy men ibland måste jag ändra lite saker på någon bh och testa någon idé jag har. (Och ibland köper jag nya brallor och måste lägga upp dem.) Eftersom min mors maskin har slängt in handduken så fick jag snällt investera i en ny. Givetvis vit med rosa. M å s t e allt som är "kvinnligt" vara rosa? Blä!

Jag håller fortfarande på och sätter samman de första bh:arna i en nya kollektionen. Det är inget litet jobb men grymt kul. Sportisen och ridtrosan är skickade förra veckan. De är mest bråttom då de är inarbetade produkter som är lite tunt i lager av just nu.
Jag håller också på att lära mig fota manuellt. Det behövs för att jag ska få fart på mina studioblixtar. Blir säkert bra bara jag får lite lugn. Eller tar mig tid. :)

Ingen behöver väl tvivla på att mitt skrivbord ser ut som en bomb slagit ned? Skulle behöva göra om hela mitt kontor/lager men det är inte prio ett just nu. Är brutalt medveten om att jag kommer få problem med lagerplats men jag ignorerar det för tillfället. Det löser sig. :)

Kommer köra en kampanj på Anitas sportbh Momentum utan bygel ett par dagar. Den är inte lika stabil som vår Comfort Support men för dig som inte klarar byglar är den väldigt bra.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar