tisdag 29 mars 2016

Dags för lite struktur igen

Det har slöats en hel del denna Påskhelg. Men inte i klass med skitsvansarna. Det är ju faktiskt helt omöjligt att slöa som en katt?
 
Bus fick lite godis på Påskafton men jag köpte en liten lådda lego. Nästan det enda han leker med. Och sina svärd då. Inte lika imponerad över dem men han får hållas.
 
När jag kom hem från GHS och WC-finalen i dressyr på söndagen goffade vi flottig pizza. Så hungrig jag var. Och Bus moffade i sig. Han är i en riktig ätarperiod just nu. Kanterna som blev över la han i en snygg rad. Ett arv från både mig och KJ. Fast han vet inte varför han gör det och bryr sig inte heller. :)
 
Igår em fick jag se WC-finalen i hoppning på tv. Pojkarna hängde ute och pysslade. Blåsigt men sol. Vi är ju rätt tacksamma nu efter vintern. Solen är ljuvlig även om vindarna är iskalla. 

Nu är det dags att planera upp veckan. Har inte helt hållit mig borta från jobb. Jag har levererat en del till kunder som jag mött på GHS och svarat på lite mejl. Men nu är det dags att börja sända paket igen och det bör komma förstaprover från fabriken inom några dagar. Extremt spännande.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar