söndag 13 mars 2016

Fullrullelördag

Bus piggade på sig lite i fredags och ville gå ut i solen. Jag passade på att klippa bort lite gamla växter. Rev upp min gamla timjan och den franska dragonen. Får köpa ny timjan och lite annat smått. Nu är det snart vår!

På lördagen drog jag iväg till Borås. De har internationella hoppningar och en inbjudningstävling i dressyr. Vår underbara ambassadör Charlotte Haid-Bondergaard var där och det var läge att åka dit och hänga lite. Jag berättade om mina planer och hon om att alla problem med skavsår försvunnit efter hon börjat rida med vår ridtrosa. Och hon är inte ensam. 

På kvällen var det dags för stor överraskningsfest för Snäckans Robert som fyller 40 år. Otroligt lyckat och han blev mycket förvånad när det drällde upp nästan 30 personer ur källaren. Jag somnade väl vid midnatt och är rätt slut idag. Vaknade såklart tidigt. Det är rätt gott att Bus kollar på film och vi myser i soffan. Vi laddar om för en ny vecka. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar